Polityka wysyłki
A. Koszty wysyłki:
Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień w Polsce
B. CZAS DOSTAWY, PRZETWARZANIA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wysyłki zazwyczaj trwają od 4 do 6 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).
Termin realizacji zamówienia to godzina 17:00 (GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego (Warszawa).
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).
C. WARUNKI DOSTAWY
Wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich USPS, UPS i FedEx.
D. ZMIANA ADRESU
Adresu dostawy nie można zmienić po wysłaniu zamówienia. W przypadku konieczności zmiany miejsca dostawy prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia pod adresem info@sercemody.pl
E. ANULOWANIE
W przypadku konieczności zmiany zamówienia przed jego otrzymaniem, możemy zaakceptować anulowanie w dowolnym momencie do momentu wysyłki. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.
F. USZKODZONE PACZKI W TRANSPORCIE
Jeśli zauważysz, że paczka została uszkodzona w transporcie, w miarę możliwości odmów odbioru i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli paczka została dostarczona bez Twojej obecności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby omówić dalsze kroki.
Zespół obsługi klienta
Telefon: +852800938616
E-mail: info@sercemody.pl
Adres: HO KING COMM CTR, 2-16 FAYUEN ST, pokój 03, 24 piętro, Mong Kok, Kowloon, 0000 Hong Kong.