Polityka wysyłki

A. Koszty wysyłki:

Darmowa wysyłka dla wszystkich zamówień w Polsce

B. CZAS DOSTAWY, PRZETWARZANIA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Wysyłki zazwyczaj trwają od 4 do 6 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).

Termin realizacji zamówienia to godzina 17:00 (GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego (Warszawa).

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku).

C. WARUNKI DOSTAWY

Wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich USPS, UPS i FedEx.

D. ZMIANA ADRESU

Adresu dostawy nie można zmienić po wysłaniu zamówienia. W przypadku konieczności zmiany miejsca dostawy prosimy o kontakt w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia pod adresem info@sercemody.pl

E. ANULOWANIE

W przypadku konieczności zmiany zamówienia przed jego otrzymaniem, możemy zaakceptować anulowanie w dowolnym momencie do momentu wysyłki. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów.

F. USZKODZONE PACZKI W TRANSPORCIE

Jeśli zauważysz, że paczka została uszkodzona w transporcie, w miarę możliwości odmów odbioru i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli paczka została dostarczona bez Twojej obecności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby omówić dalsze kroki.

Zespół obsługi klienta
 
Telefon: +852800938616
E-mail: info@sercemody.pl
Adres: HO KING COMM CTR, 2-16 FAYUEN ST, pokój 03, 24 piętro, Mong Kok, Kowloon, 0000 Hong Kong.